Masukkan perkataan yang hendak dicari

Sunday, December 25, 2011

Buat duit dengan HYIP yang dipercayai

Buat duit dengan HYIP.

Dengan modal hanya USD10 anda akan memperolehi keuntungan yang menakjubkan. Bayangkan jika anda melabur USD100. Pendapatan anda dalam sebulan pasti lumayan. Di site ini anda tidak perlu melakukan apa-apa. Cuma melabur dan dapatkan hasilnya.
Sila lihat di site yang saya sediakan. Site telah saya uji dan bukan scam!
Top best Hyip
1. Melabur di Swaia ( Forex ) * DIDAPATI SCAM*

Profit saya : 10%

Profit saya : 5%

3. Melabur di Macro Trade

Profit saya : 10%

5. Melabur di Enzex Finance
Profit saya : 10%





Scam HYIP

1. Melabur di kash ya gold ( Emas )
Disini pelaburan saya telah mendapat keuntungan. Hari-hari terima duit percuma je!
Kashyagold (Pending Payout akan ditanda scam jika tidak membayar)

2. Hypercompound.com
Nota: Saya berharap anda dapat mendaftar mengunakan link yang disediakan. Saya akan menjadi referral kepada anda. Jika anda tidak mengunakan link saya , admin akan untung. Jadi, anda bantu saya, mungkin orang lain akan bantu anda. Terima kasih.
Nota Penting : Bagaimana setting compound akaun anda.
Compound ialah setting dimana keuntungan pelaburan anda dilaburkan semula untuk menggandakan keuntungan pada hari esoknya. Sesiapa yang mendaftar dilink saya saya akan emailkan kalkulator khas yang saya buat untuk anda melihat berapa banyak (%) yang perlu anda compound profit anda.
Nasihat saya kepada semua pelabur, jangan compound 100% profit anda , kerana diakhirnya anda tidak mendapat keuntungan kerana semuanya dilaburkan semula, contohnya di hari akhir tempoh sesuatu plan anda, jika anda compound semua wang anda maka tiadalah keuntungan dan hilang bersama modal anda.
Eloklah jika anda mengunakan set compound di akaun anda mula dari 0% atau minima yang dibenarkan oleh pihak admin tersebut.
Jika boleh jangan mengunakan compound setting. Ambil semua profit anda walau pun 1 sen. Jika hendak melabur semula, cukupkan jumlah baki yang perlu untuk anda melabur. Atau guna dana lain.


No comments:

Post a Comment