Masukkan perkataan yang hendak dicari

Friday, January 21, 2011

Buat duit percuma online dirumah.

Anda hanya perlu modal Usd1. Dapat pulangan berterusan tanpa henti. Yang bestnya mereka akan pulangkan semula wang anda jika anda gagal mendapat keuntungan . Klik sini
Payment Proofs klik sini

Untuk buat duit percuma serta bagaimana nak dapat ranking baik di search engine klik banner ini.
Buat duit dengan HYIP.

Dengan modal hanya USD10 anda akan memperolehi keuntungan yang menakjubkan. Bayangkan jika anda melabur USD100. Pendapatan anda dalam sebulan pasti lumayan. Di site ini anda tidak perlu melakukan apa-apa. Cuma melabur dan dapatkan hasilnya.
Sila lihat di site yang saya sediakan. Site telah saya uji dan bukan scam!

1. Melabur di Swaia ( Forex )

Profit saya : 10%

Profit saya : 5%

3. Melabur di Macro Trade

Profit saya : 10%

5. Melabur di Enzex Finance
Profit saya : 10%





Nota: Saya berharap anda dapat mendaftar mengunakan link yang disediakan. Saya akan menjadi referral kepada anda. Jika anda tidak mengunakan link saya , admin akan untung. Jadi, anda bantu saya, mungkin orang lain akan bantu anda. Terima kasih.
Nota Penting : Bagaimana setting compound akaun anda.
Compound ialah setting dimana keuntungan pelaburan anda dilaburkan semula untuk menggandakan keuntungan pada hari esoknya. Sesiapa yang mendaftar dilink saya saya akan emailkan kalkulator khas yang saya buat untuk anda melihat berapa banyak (%) yang perlu anda compound profit anda.
Nasihat saya kepada semua pelabur, jangan compound 100% profit anda , kerana diakhirnya anda tidak mendapat keuntungan kerana semuanya dilaburkan semula, contohnya di hari akhir tempoh sesuatu plan anda, jika anda compound semua wang anda maka tiadalah keuntungan dan hilang bersama modal anda.
Eloklah jika anda mengunakan set compound di akaun anda mula dari 0% atau minima yang dibenarkan oleh pihak admin tersebut.
Jika boleh jangan mengunakan compound setting. Ambil semua profit anda walau pun 1 sen. Jika hendak melabur semula, cukupkan jumlah baki yang perlu untuk anda melabur. Atau guna dana lain.


SCAM LIST . Top hyip scam beware!
SCAMMERS . HYIP IS A SCAMM

1. Incomewith is a scam.
Melabur di Income With ( Forex )
Profit Saya:25%


Buat duit dengan mengklik iklan
Top PTC in Malaysia

Jana pendapatan anda dengan mendaftar secara percuma di link yang saya sertakan dibawah. Saya menjana wang sebanyak us300 sebulan bagi setiap satu site dibawah.
Daftar percuma tanpa modal.
Saya dapat menjana us300 sebulan dijangkakan dalam masa 1 bulan lagi saya dapat menjana us 1200 sebulan. Upgred member - saya akan bagi us10 percuma
Dalam site ini saya menjana us300 sebulan dapat menjana us1200 sebulan. Upgred member saya akan bagi us10 percuma. Sila Klik banner untuk lihat.
Saya nasihatkan jangan melabur di neobux. Saya tidak mendapat sebarang keuntungan. Mula-mula ok, lepas 2, 3 bulan anda upgred, habis modal anda, Saya rugi kerana modal untuk upgred, bila saya rent referral mereka tidak klik.saya terpaksa renew sahaja, tidak dapat hasilnya. Jauhkan diri anda dari semua pay to click atau ptc site.


sila klik sini untuk lihat buat duit percuma yang lain:
Nota penting:
Untuk mengelakkan akaun anda dibekukan (suspend) anda jangan:
1. Jangan daftar/buka/lihat akaun anda di cybercafe
2. Jangan daftar/buka/lihat akaun di wifi percuma
3. Hanya satu akaun untuk satu komputer
4. Hanya satu akaun untuk satu email
5. Hanya satu akaun untuk satu talian internet/broadband
6. Jangan daftar/buka/lihat akaun anda di pejabat

Ini site lama yang masih kukuh dan stabil


Nanti dulu !! Jika anda daftar disini anda akan mendapat referral secara percuma! Bagaimana? Setiap site hanya membenarkan jumlah terhad untuk referral. Jadi jika referral di baner diatas penuh maka banner diatas akan digantikan dengan banner anda dan begitulah seterusnya ! Tunggu apa lagi.. daftar sekarang. siapa cepat dia dapat ! Ikut giliran siapa daftar dahulu, dia akan didahulukan.

Pendekkan url anda klik sini

No comments:

Post a Comment